onsdag 18 januari 2012

Croxy Croc

Har virkat klart nästan alla delar till Croxy Croc, och det är väl på tiden med tanke på att det är snart ett år sen jag köpte garnet till han... Men har kommit så mycket annat ivägen så jag har inte kunnat börja på han innan. Men nu börjar han ta form :) Riktit roligt mönster var det, dock har jag fårr korrigera en del i mönstret för det stämde inte, men det var inga problem.....

Så får vi se sen om han vill stanna här eller om även han vill ge sej ut på äventyr, det återstår att se.......


1 kommentar:

  1. Ah, du gör en grön. Själv håller jag på med en gul och har kommit lite längre. Min har fått armar, men sen var det slutmonterat för jag förstår bara inte hur jag ska få ihop ansiktet. Så den har nu legat i bokhyllan i över ett halvår.....
    Jag ska hålla utkik här för att se om du får ihop ansiktet och kanske ber om lite hjälp. =)

    Fin blir din i alla fall!

    SvaraRadera