fredag 23 november 2012

fullt ös

Fått tag i virknålen ordentligt nu :D Virkat klart Nasse, dock inte gett han några ögon än för jag var så sugen på att börja med Tiger. Så det får bli efter Tiger är klar... Kul att göra lite nya gubbar, efter alla Pippi jag gjort så är jag ordentligt trött på dom. Kommer verkligen dröja innan jag gör nån igen..


Tigers ansikte och mun tog en hel dag att göra. Ordentligt klurigt + att jag fick ändra endel i mönstret för att det skulle stämma. 



Filten jag gjorde till mej och darling i somras. Riktigt go att ha i soffan nu när vintern närmar sej. Men kommer nog inte att göra nån sån filt på ett tag. Är inge vidare att sätta ihop alla rutorna, för att inte tala om alla ändar som skulle fästas....



Här kommer bilder på Nasse jag gjorde i Maj till Annies student. Mössan frihandade jag ihop. 

1 kommentar: